Enrera Mòdul 5
Llengua oral i escrita: resposta de les TIC als problemes d'aprenentatge ---
Pràctica d'ampliació

Ajudes a la comprensió del text escrit

L'objectiu d'aquesta pràctica és veure un material, Contes SPC, que treballa el vocabulari contextualitzat en un conte, amb suport visual i auditiu.

Documentació tècnica sobre

El material Contes SPC
El programa PowerPoint
Els plafons de comunicació

Conte amb icones SPC

1. Activeu els contes SPC que contenen les icones SPC. Aneu a Inici | Programes | Aplicacions PIE | SPC Contes Spc.
  2. Escolliu un conte i passeu-lo a visualitzar.
  3. Amb el botó Altaveu podeu sentir el relat del conte.
  4. Fent clic a qualsevol lloc, el conte avança una pàgina. Si feu clic al botó de la Fletxa esquerra, retrocedeix una plana. El botó Casa permet sortir del conte actual, va a l’inici dels contes i en podem escollir un altre.

Conte sense icones SPC

1. Aneu a Inici | Programes | Aplicacions PIE | Contes Spc.
  2. Escolliu un conte.
  3. Fixeu-vos que ara només surten les imatges del conte i la narració oral, però no les icones SPC i el text.

Conte en format Word

1. Aneu a Inici | Programes | Aplicacions PIE | Llibres Contes Spc | “nom conte”.
  2. S’ha obert el Word amb el document del conte que hàgiu seleccionat.
  3. Observeu-ne l’estructura, una primera part amb les escenes del conte, després una pàgina amb totes les escenes a mida diapositiva i, finalment, el conte en llenguatge gestual.
  4. Imprimiu la pàgina de les diapositives.