Enrera Mòdul 7
Dibuix lineal amb ordinador (AutoSketch)---

L'objectiu d'aquesta pràctica és dibuixar un organigrama utilitzant l'assistent que l'Autosketch facilita per aquesta tasca.

L'organigrama que s'ha de fer en aquesta pràctica és el següent:

• Obriu l'Autosketch utilitzant l'assistent Diagram i escolliu l'opció Organizational Tree.
  • A continuació, podeu escollir si voleu crear l'organigrama a partir d'un text previ o començar de res. Escolliu la segona opció (Create from scratch).
  • La pantalla següent permet crear l'estructura de l'organigrama.
  • El botó  crea un nivell nou i el botó  afegeix quadres al mateix nivell. A cada quadre podeu posar-hi el nom i la descripció (quan es creï l'organigrama es dibuixarà a sota del nom). Heu de definir l'estructura següent:
  • Feu clic a Siguiente i escolliu el tipus de lletra i el color dels textos. A Name Appearance escolliu Arial 15 de color negre i a Label Appearance Arial Black 15 de color Dark Cyan.
  • Seleccioneu orientació vertical (Portrait) i feu clic a Finalizar.
  • A continuació, heu de portar el quadre de Personal administratiu fins al nivell inferior. Ho podeu fer amb les eines Marquee i Estirar (stretch).
  • Canvieu el color dels requadres amb l'eina . Pinteu-los de color Dark Cyan.
  • Deseu el dibuix amb el nom P74.skf