Exercici

Incorporació d'eines a la web

Aquest exercici és un exercici lliure, en el qual es pot escollir un dels temes vistos en aquesta pràctica.

Podeu escollir, per exemple, posar un formulari o posar un cercador o un xat.

Un cop escollit el que voleu posar, consulteu-ho amb el vostre tutor o la vostra tutora, i comenteu els dubtes que puguin sorgir.

L'objectiu de l'exercici és que en el projecte tingueu alguna de les eines vistes de forma funcional.

Un cop acabat, ho afegiu al projecte i envieu un missatge al tutor o a la tutora perquè pugui veure el que heu fet.

Recordeu de posar l'enllaç de la pàgina que conté el que heu fet.

És molt temptador posar-hi de tot, però millor no ser excessivament ambiciosos i escollir només un dels temes, perquè qualsevol d'ells ja té complexitat.

Un cop acabat aquest últim exercici, recordeu de mirar a la guia els requisits i les recomanacions sobre el projecte.