|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Gestió de l'acció educativa:
Documentació
|
|||||||||||||||||
Metodologia
|
|||||||||||||||||
Treball per projectes |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Els projectes de treball i els projectes interescolars | |||||||||||||||||||||||||||||
Objectius | |||||||||||||||||||||||||||||
No oblidem que una part important del treball d'un centre són els continguts procedimentals. Siguem conscients que els continguts conceptuals a primària no són gaire extensos i que l'alumnat construeix el seu coneixement a partir de la descoberta i l'interès que posa sobre les coses. Tampoc no oblidem que la cultura ja no és patrimoni d'uns quants, sinó que és un bé universal i que està canalitzada de manera molt àmplia en diferents mitjans que cal ensenyar a fer-los servir i a traspassar les parets de l'escola. Això els farà veure i ser conscients del nou entorn social que els ha tocat viure. Per aquesta raó, l'objectiu d'aquest apartat és donar, per un costat, un espai als procediments i a l'interès que els nens i les nenes tenen per temes que els envolten i, per l'altra, compartir amb altres companys d'altres escoles o nacionalitats els seus interessos i coneixements. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Continguts | |||||||||||||||||||||||||||||
Us facilitem un seguit d'enllaços que, per una banda, justifiquen el treball per projectes i per l'altra, mostren activitats compartides que estan en ús dins del nostre entorn de primària. | |||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||