Concursos i Premis

Concurs Sambori Omnium

L’alumna Mireia Ibañez, de 4t A, ha guanyat el 2n premi en el concurs literari Sambori Òmnium Demarcació amb la seva obra La meva meitat.

El 21 de març va recollir el premi a l’Antiga Audiència de Tarragona davant de professors, alumnes i familiars que l’acompanyaven en aquest acte cultural.

El Premi Sambori té com a objectius promoure la participació en un projecte comú d’alumnes i centres de totes les terres de parla catalana i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i els valors pedagògics de cada centre.

Felicitats Mireia!

CONCURS DE REDACCIÓ COCA-COLA 2n D’ESO

L’Institut Collblanc ja té els alumnes seleccionats per a ser representat al Concurs Relat Breu en Català de Coca-Cola, un certamen dirigit als alumnes de 2n d’ESO i que serveix d’estímul a la creació narrativa.

L’acte tindrà lloc el proper dissabte 21 de març a Tarragona, i les alumnes seleccionades han estat: Laura Rodríguez, Aina Armario, Núria Navarro, Salma Zamora, Judith Luceño, Ariadna Brihuega, Marta Sancho, Andrea Villalobos, Marina García i Sonia Navarro.

Des d’aquí les felicitem i els desitgem molta sort per al Concurs.