Introducció

El tema del meu treball de recerca és l'ús dels videojocs i bàsicament consisteix en la presentació d'una sèrie de gràfics, confeccionats a partir d'unes enquestes. Aquests gràfics mostraran els percentatges d'ús dels videojocs, freqüència d'ús, tipus de jocs preferits... en general qüestions relacionades amb l'ús des videojocs
Les enquestes han estat passades als alumnes de l'IES la Bisbal de 4 d'ESO, 1er de batxillerat i 2on de Batxillerat (alumnes de 15 a 18). També han estat passades unes enquestes per acabar de completar alguns aspectes de l'ús dels videojocs als alumnes de primària de 8 a 11 anys del col·legi Joan deMargarit

IES la Bisbal

CEIP Joan de Margarit

He escollit aquest tema perquè era un tema que personalment m'interessava aprofundir i perquè ja el coneixia mínimament, a més podia obtenir la informació fàcilment perquè la tenia a mà.
En principi el títol havia de ser l'ús i el mercat de els videojocs però la part del mercat dels videojocs no sabia exactament com tractar-la i em presentava una sèrie de problemes així que ho vaig deixa còrrer i em vaig dedicar a aprofundir en l'ús dels videojocs.
En principi jo ja m'esperava alguns dels resultats del treball, com per exemple que l'ús de jocs pirates està bastant generalitzat o que les noies no juguen tant als videojocs com els nois, però sobre la gran majoria de les qüestions que només coneixia en part he acabat coneixent-ne molt més.

Tutora: Carme Serantill
Autors: Jaume Vilaseca i Vanessa Plasencia -- mailto:vaneplase@girona.com