Quart d'ESO

Grups: Cinc grups: QA, QB, QC, QD i QE.

Idiomes: L'alumnat pot escollir com a primera llengua estrangera entre Anglès i Francès.

Religió: L'alumnat pot escollir cursar Religió Catòlica o Alternativa a la Religió.

Alternativa a la religió: l'alumne podrą escollir entre fer una revista, cant coral, teatre en anglčs o foment per la lectura

Atenció a la diversitat: L'alumnat de quart curs d'ESO, cursa diferents itineraris segons els acords presos per les Juntes d'Avaluació del curs anterior. Els itineraris amb els grups corresponents són els següents:

• Itinerari bàsic (QA). És un grup molt reduït (12-15 alumnes) d'aula oberta que desenvolupen un currículum adaptat i participen en tallers de coneixement d'oficis.
  • Grup ordinari (QB, QC i QD)
  • Grup reduït (QE). És un grup reduït de reforç amb menys de 20 alumnes

Matèries optatives : Cada alumne cursa tres matèries optatives anuals que es distribueixen en itineraris.

Distribució de matèries (30 hores lectives)
Matèria Hores setmanals Periodicitat
Anglès / Francès 3 anual