Torneig de Rugbi
Tercer premi al torneig interinstituts de Rugbi

El passat dissabte 2 de juny de 2007, una expedició d'alumnes de 3r i 4t d'ESO van participar al 8è torneig interinstituts de rugbi que organitza el GEiEG de Girona. L'activitat està organitzada l'Associació Esportiva del nostre IES.

Qui hauria dit que els pocs entrenaments realitzats a la hora del pati i les poques hores destinades a l'aprenentatge de l'esport durant les classes donarien uns resultats tan bons. Probablement sigui degut al bon nivell dels nostres alumnes perquè no sempre s'aconsegueix assolir un tercer i novè lloc (4t i 3r d'ESO respectivament) davant d'uns rivals que porten anys assistint al campionat. També s'ha d'agrair la gran tasca realitzada per l'Albert Pla, acompanyant de l'expedició, que en tot moment es va responsabilitzar de què no els faltés res als nostres esportistes. També tenim paraules d'agraïment pels i les acompanyants de l'expedició, que no van parar ni un moment d'animar al grup malgrat el calorós matí d'aquell dissabte. En resum, l'esport de l'IES Vescomtat de Cabrera d'Hostalric ha deixat una nova emprenta a les comarques gironines i esperem que no sigui la darrera sinó més aviat la primera d'una nova fornada de joves esportistes emprenedors.