I Setmana d'Interculturalitat

Per tal de fomentar el concepte transversal d’interculturalitat, la Isabel Hernàndez (tutora de l’Aula d’acollida) i en Xavier Lluna (CLIC) hem proposat aquestes activitats:

1.- Primer premi de cartells sobre interculturalitat, que es lliurarà el dia 23 d’abril de 2007. Podran participar-hi tots els alumnes i les alumnes de l’institut i, més avall, trobareu la convocatòria.

2.- Activitats per a totes les àrees a segon d’ESO durant la setmana del 14 al 18 de maig de 2007, amb materials extrets de la Fundació Bofill.

3.- Durant la mateixa setmana convocarem un premi d’eslògans sobre el mateix tema, que intentarà aprofitar la feina realitzada.

PRIMER PREMI DE CARTELLS SOBRE INTERCULTURALITAT
QUI NO ÉS EMIGRANT?

1.- Tothom pot participar-hi amb un o més cartells.

2.- El tema dels cartells haurà de ser: anar a viure a un altre lloc del món és una activitat normal. Els humans, TOTS, ho hem fet des de sempre, ho continuem fent i segurament continuarem fent-ho en el futur.

3.- El format del cartell ha de ser DIN-A3 (el doble d’un full ordinari). La tècnica serà lliure. A banda de la imatge, caldrà que aparegui l’eslògan QUI NO ÉS EMIGRANT?. També haurà d’aparèixer el nom del centre IES VESCOMTAT DE CABRERA i CURS 2006-2007.

4.- Els cartells han d’estar sense signar. Aniran, això sí, acompanyats d’un sobre tancat que portarà a l’interior les dades del o de la participant: nom i cognoms, curs i grup.

5.- El termini de presentació dels cartells serà el 10 d’abril de 2007. Caldrà lliurar-los al tutor o tutora del grup.

6.- Hi ha haurà un premi per cicle: un per a primer i segon d’ESO; un per a tercer i quart d’ESO i un per a primer i segon de batxillerat. Tots tres premis seran d’un val per bescanviar a una llibreria, per material de dibuix, llibres, dvd’s o cd’s.

7.- Els cartells guanyadors serviran per anunciar la campanya de l’IES que portarà el mateix nom que l’eslògan.

8.- El jurat estarà format per professors i professores de l’IES.

9.- El veredicte es farà públic el 23 d’abril, dia de sant Jordi, en el marc de les activitats culturals previstes.

Webs: MHiC · Migracions · Interculturalitat en els llibres · Idees · Portal · Aulaintercultural · Interculturalit i lleure · Entrecultures · Edualter · Ètica, Drets humans, Educació en valors