Departaments

© INS Vescomtat de Cabrera

Itàlia 2007
Intercanvi amb la Scuola Media de Breda di Piave, curs 2006-2007

El dilluns 19 de març vam arribar bé a Breda di Piave però amb pluja. Avui al mati hem visitat Treviso i a la tarda hem vist una obra de teatre. Demà 21 visitarem la ciutat de Venècia. Després de la pluja del primer dia ha sortit el sol a Itàlia. El dimecres vam anar a Venècia, un dia perfecte; vam visitar tota la ciutat i vam pujar en gòndola. Avui dijous hem visitat el Llac di Garda, un lloc molt bonic, i la Grotte di Catullo ...

~

Programa d'activitats a Itàlia (març 2007)
Programa d'activitats a Catalunya (abril 2007)
Fotos del curs 2005/06

Aquest curs 2006-2007 el Departament de Llengües estrangeres organitza per quart any consecutiu un intercanvi amb un grup d'alumnes de la Scuola Media Galileo Galilei de Breda di Piave ( Itàlia).

Aquesta experiència comença cada curs al mes de setembre, quan els alumnes de segon d' ESO inicien el crèdit d'Anglès Planning a trip. En aquest crèdit variable, apart de treballar diversos aspectes comunicatius de la llengua, els alumnes mantenen correspondència en anglès i via Internet amb els seus companys italians.

En el crèdit es treballa vocabulari i estructures relacionades amb situacions comunicatives que es poden trobar a l'hora de fer un viatge a un país de llengua anglesa: a l' aeroport, a l' estació de tren, converses telefòniques, en un hotel, en un restaurant, anar de compres, en un museu, etc. Apart, els estudiants mantenen correspondència amb els seus companys italians intercanviant informació personal: gustos, família, casa, poble, amics, escola, festes, etc.

Com a cloenda d'aquest crèdit es duu a terme l'intercanvi; al mes de març els alumnes catalans viatjaran a Itàlia, i al mes d' abril els alumnes italians visitaran la nostra comarca. En ambdues estades els alumnes s'hostatgen a cases dels seus companys i es duen a terme diverses activitats i sortides pedagògiques i culturals.