L'USEE 2012-2013
Us presentem algunes de les activitats de l'aula de suport

Març 2013. Des de l'USEE hem fet una recollida d'ampolles de plàstic per tal de construir un jardí vertical. Fixeu-vos que es molt fàcil de construir, ràpid i econòmic, i que queda molt bonic!!!

Febrer-març 2013. Un dels propòsits d'aquest institut és el d'acabar amb l'ús del paper d'alumini. Com ja sabeu, la utilització de paper d'alumini per embolicar entrepans té un cost ambiental que difícilment ens podem imaginar si tenim en compte que és un material que s'utilitza un sol cop i és llençat immediatament. Amb tot això no es pretén dir que l'alumini no sigui útil, però el seu ús hauria de limitar-se a la indústria i en aplicacions tecnològiques adients.

L'equip de Medi Ambient de l'institut ha volgut fer un altre experiment: Hem d'evitar que el mural del bosc que hi ha penjat al pati quedi ple de boles de paper d'alumini. Un ranking els indicarà quina clase porta menys envolcalls d'alumini i les millors clases tindran un premi. Els de l'USEE vam voler contribuir amb aquesta causa pintant el mural del bosc; un bosc que significa el món, la natura, la bellesa… i que volem que continui amb aquesta imatge neta i sense alumini. És fácil! Tots podem fer un món millor.

Tardor 2012. La Maria Gubert ens va demanar participar a la Setmana de la Ciència. Vam pensar que el millor que podíem fer era donar llibertat a la nostra capacitat artística i dibuixar uns murals d'algunes de les energies renovables. Un dia vam buscar per internet imatges de salts d'aigua i sols. Un altre dia vam retallar el paper necessari per fer els murals. Finalment, els vam dibuixar i pintar entre tots, seguint el dibuix de referència. També estem treballant el tema de la pobresa generada per l'actual crisi econòmica.

Les energies renovables:
La pobresa:

L'aula de suport de l'INS Vescomtat, l'USEE
L'USEE a Marina d'Or, juny 2012
L'hort escolar del Vescomtat: 2011-2012 | 2009-2010
Un bloc dels alumnes: La volta al món en 50 dies ( curs 2009-2010)

Orientació i tutoria