4t d'ESO al TNC
Aloma, 17 de desembre de 2008

Anem al teatre, 08/09

SORTIDA A BARCELONA DELS ALUMNES DE 4t ESO - 17 DE DESEMBRE - TNC

El passat 17 de desembre de 2008, els alumnes de 4t d'ESO, vàrem anar a Barcelona d'excursió. A les 8:15, com cada dia, vam entrar a l'institut i, una vegada el tutor va passar llista, vam pujar a l'autocar. Cadascú al seu corresponent, ja que era el mateix d'anada i tornada. Durant el viatge ens van posar una pel·lícula a les pantalles de l'autocar. La pel·lícula s'anomenava " Papa canguro"

Quan vam arribar a Barcelona, l'autocar ens va deixar ala plaça de la catedral i allà els professors ens vam deixar una estona lliure per passejar per la fira de Santa Llúcia i per esmorzar. A continuació ens vam retrobar al mateix lloc on ens havia deixat l'autocar. Des d'aleshores, el guia era en Francesc Morfulleda, que ens va portar a conèixer una mica més Barcelona mentre donàvem un tomb.

Vam passar pel claustre de la catedral, la plaça real, la plaça Felip Neri, l'arxiu històric, el palau real, . . . i finalment les Rambles fins arribar a la zona del port vell. Un cop allà vam dinar per la zona del Maremagnum i els professors ens van deixar una estona lliure. A l'hora prevista tothom va ser puntual per arribar i, un cop ens van haver contat, vam pujar a l'autobús i ens vam dirigir al Teatre Nacional de Catalunya.

Ens va, fer la foto de grup a les escales de l'entrada del teatre i els professors van anar a recollir les entrades. Ens les van repartir i de seguida vam entrar a la sala. Estava tota plena d'instituts. L'obra va començar puntualment a les 4:30 i es va fer una mitja part de 5 minuts. L'obra es va acabar a les 6:45 més o menys i de seguida que vam sortir, vam pujar als autocars i ens van portar cap a casa, fent les parades de sempre. Tothom, més o menys, va arribar a casa cap a les 8 o quarts de nou.

Roger García Saurí i Sergio Jiménez Reyes - 4t B