Va de problemes
Àrees relacionades


  

Tinc 5 pots de llavors; jo li regalo 4 pots més; quants pots de llavors té ara la Mercè?Llengua

  • Comprensió de les ordres per a realitzar l’activitat.

  • Producció de  la part del problema que es representa.

  • Reconeixement de la informació global del text que escrivim.

  • Exposició ordenada de les instruccions per a crear un problema.

  • Relacionar imatge-text

  • Utilització de vocabulari precís: primer pla, enquadrament

  • La interrogació
  • La frase

  • Signes de puntuació (.?)

  • Normes ortogràfiques ( després de punt majúscula, acabats  en –es)

Ed. Artística, visual i plàstica

  • Utilització de les imatges com a reforç
  • Selecció dels elements físics que ens aniran millor per a la representació visual
  • Treballar 1r pla, pla mig i enquadrament

Coneixement del medi

  • Utilització de les nocions espacials (dalt-baix, dreta esquerra, centre, a prop-lluny) per a la realització de la fotografia  

Matemàtiques

  • Predicció i utilització de les operacions que coneixem per crear un problema.

  • Reflexió sobre els números que hem d’utilitzar per poder-ho portar a terme.

  • Creació d’ un problema de càlcul que es pugui solucionar.

  • La suma

  • La resta

  • La col.locació dels sumands.