WEBQUEST
Maltractament entre alumnes
bullying

Avaluació

Per avaluar aquesta WebQuest farem servir una Rúbrica d'avaluació. Una rúbrica d'avaluació és una graella que conté els criteris d'avaluació.

Cal que mireu atentament la Rúbrica del treball en grup d´aquesta WebQuest al començament i també durant la realització de les diferents activitats, així sabreu a què es dóna importància a cada moment i no us deixareu res important.

Cada grup farà l'avaluació del treball de grup conjuntament i després ho comparareu amb la que haurà fet el vostre professor o professora.

Una altra possibilitat és que cada alumne avalui el seu treball personal de manera individual. Ho haurieu d'acordar abans de començar a treballar.

Si ho creieu necessari demaneu al professor més informació sobre aquest apartat

Recordeu que l'avaluació ha de ser una activitat més de diàleg i de convivència.

Comenceu per vosaltres, ara i aquí?