INTRODUCCIÓ

Com ja sabeu la relació i la comunicació és una necessitat dels éssers humans, les persones ens comuniquem gràcies al llenguatge que ens permet parlar entre nosaltres. A mida que la humanitat ha anat creixent i s'ha anat estenent per tot el món els humans han continuant tenint la necessitat de mantenir contacte entre ells.

Les formes de comunicació han estat diferents i han anat evolucionant amb el transcurs del temps, cartes, telègraf, telèfon, fax, telèfon mòbil, correu electrònic..., ens ajuden a mantenir relació amb persones encara que visquin a milers de quilòmetres de nosaltres, aquests són els mitjans de comunicació personal.

Quan volem informar d'esdeveniments que interessen a molta gent, utilitzem els mitjans de comunicació col·lectius o de massa, com la premsa, la ràdio, la televisió i internet. Aquests mitjans poden ser escrits, auditius o audiovisuals

Entre els mitjans de comunicació escrits trobem els diaris i les revistes, internet ha fet possible la creació de diaris i revistes electrònics des d'on s'obté informació del que passa arreu del món sense necessitat de moure't de casa.

Actualment els centres d'ensenyament també s'han afegit a aquest gran espai de la comunicació, el ciberespai, i si viatgeu per aquest espai veureu que una de les activitats que s'estan fent en els centres són les revistes escolars.

Què, us animeu a continuar?

| Índex  | Introducció | Tasca | Procés | Avaluació | Conclusió | Enllaços | Crèdits