Objectius |
Continguts |
Activitats |
Procediments |
||
Consultar mapes a fi d'extreure informació | Consulta de mapes | |
Iniciar-se en l'ús dels diagrames de barres per quantificar el cabal del rius | Inici en els diagrames de barres | caballlobre |
Elaborar fitxes a fi d'organitzar la documentació | Inici a l'elaboració de fitxes | fitxa |
Identificar els rius de catalunya | Els rius de Catalunya | |
Extreure informació d'un text | Lectura de textos referents al tema |
Totes en general, però especialment : muga, fluvia, ter, tordera, besos, llobregat, cardener, anoia, foix, gaia, francoli, ebre, segre, npallar, nribago, garona |
Fets i conceptes |
|
|
Distinguir els components d'una conca fluvial | Elements d'una conca fluvial | |
Observar i relacionar el règim de pluges amb el cabal del rius | La pluja com a factor important en el cabal d'un riu | cabal |
Relacionar la indústria i l'aprofitament de les aigües dels rius | L'energia hidroelèctrica | embassament |
Actituds, valors i normes. |
||
Mostrar una actitud adequada per conservar un medi ambient net i estètic | Accions personals per evitar la degradació de la natura. | |
Pàgina Principal |