Nou Alumnat. Nous recursos
Resum recerca Calculadora Novetats
Correu W.Q. Q.V. Blogs
Traductors Cercadors Diccionaris Corrector Web Professorat Web IES Portals Recomanats INICI

Espai Web que recopila materials matemātics i recursos que poden ser d'utilitat per a treballar amb alumnat nouvingut.

Recull d'exercicis <Problemes><Geometria><Curiositats matemātiques><Cālcul>

Espais analitzats:

de Dolors CastellsDe Dolors Castells
Autor de Dolors Castells
Títol Jugar amb els números
Adreça web http://www.xtec.es/~dcastell
Nivell Educatiu 1r i 2n Cicle d'ESO - Batxillerat
Contingut L'autora mostra d'una manera molt atractiva diferents maneres de treballar els números naturals, enters, racionals i reals amb l'ajut de l'ordinador. També es pot accedir a activitats per al Batxillerat de Ciències de la Salut i Tecnològic.
Estructura i interactivitat La web és molt entenedora i ben estructurada. A cada classificació es treballa: l'ordre, operacions i exercicis, així com aspectes concrets de cada classificació.

Estructura web L'estructura resulta molt clara i engrescadora.
Navegabilitat la navegabilitat senzilla e intuïtiva.
Disseny i ergonomia

Les animacions faciliten la tasca i fan molt agradable la resolució de les diferents activitats.

Impressió personal Molt bona.
Renovació
Lo més destacat Als diferents nivells de l'ESO aquest espai pot ser un bon referent per a treballar amb les diferents tipologies de nombres matemàtics.
Observacions Molt útil per a atendre a la diversitat.

link2

RECURSOS MATEMĀTICS: Zona Clic Primària Zona Clic Secundària Exercicis de reforį 1r ESO Generador d'exercicis
BĀSIC: Operacions Figures planes S.m.d. Problemes
ÚTIL: LIC Acollida.net Wikipedia Canvis d'unitats