Nou Alumnat. Nous recursos
Resum recerca Calculadora Novetats
Correu W.Q. Q.V. Blogs
Traductors Cercadors Diccionaris Corrector Web Professorat Web IES Portals Recomanats INICI

Espai Web que recopila materials matemātics i recursos que poden ser d'utilitat per a treballar amb alumnat nouvingut.

Recull d'exercicis <Problemes><Geometria><Curiositats matemātiques><Cālcul>

Espais analitzats:

Matemàtiques al punt de Josep Lluis Cañadilla
Autor Josep LLuis Cañadilla
Títol Matemàtiques al punt.
Adreça web http://www.xtec.es/~jcanadil
Nivell Educatiu 2n Cicle d'ESO i Batxillerat.
Contingut

Activitats adreçades majoritàriament a l'alumnat de Batxillerat.

Estructura i interactivitat L'estructura de la web permet el treball interdisciplinari.

Estructura web

A la part superior de la pàgina d'inici es troba la botonera principal, on apareixen els blocs temàtics a tractar: activitats, imatges i dades. A la part superior esquerra es pot accedir a: novetats i programari.

Navegabilitat Basada en clicar sobre el titol de cada bloc de continguts per a poder arribar a la informació que s'indica.
Disseny i ergonomia

Senzill i pràctic.

Impressió personal Espai interessant.
Renovació
Lo més destacat Dins del bloc d'imatges a l'apartat de geometria, es poden observar més de 550 imatges relacionades amb còniques, políedres, espirals i cossos rodons, mosaics, entre d'altres. Resulten també força interessants en el mateix bloc les més de 230 imatges de matemàtics famosos relacionats amb els continguts de l'ESO i del Batxillerat.
Observacions Els continguts de nivell avançat poden se d'utilitat en e cas de tenir alumnat d'aquests nivells.

link2

RECURSOS MATEMĀTICS: Zona Clic Primària Zona Clic Secundària Exercicis de reforį 1r ESO Generador d'exercicis
BĀSIC: Operacions Figures planes S.m.d. Problemes
ÚTIL: LIC Acollida.net Wikipedia Canvis d'unitats