Nou Alumnat. Nous recursos
Resum recerca Calculadora Novetats
Correu W.Q. Q.V. Blogs
Traductors Cercadors Diccionaris Corrector Web Professorat Web IES Portals Recomanats INICI

Espai Web que recopila materials matemātics i recursos que poden ser d'utilitat per a treballar amb alumnat nouvingut.

Recull d'exercicis <Problemes><Geometria><Curiositats matemātiques><Cālcul>

Espais analitzats:

de Gerard Romo de Gerard Romo
Autor Gerard Romo i altres.
Títol Toomates. Matemàtiques per a la diversitat.
Adreça web http://www.toomates.net
Nivell Educatiu 1r i 2n Cicle d'ESO
Contingut L'autor en col·laboració amb altres docents( que aporten els seus materials) ofereix un espai reralment útil i interessant per a treballar amb alumnat nouvingut. L'espai web consta d'amplies llistes d'exercicis de temàtiques i nivells diferents, pensades per a facilitar el treball autònom de l'alumn at i el repàs de la matèria, tant des de l'aula com des de casa.
Estructura i interactivitat

Les llistes d'exercicis estan agrupades per blocs, i els blocs estan agrupats per àrees: àlgebra, aritmètica, geometria, estadística i funcions.

Dintre de cada bloc, hi ha diferents nivells de dificultat.

Estructura web

Parteix d'un índex general del qual es pot arribar als diferents blocs i continguts específics.

Navegabilitat Navegabilitat basada en clicar als diferents enllaços des de la pàgina principal o bé des dels diferents blocs de continguts.
Disseny i ergonomia

L'espaio utilitza un disseny molt discret i directe.

Impressió personal La filosofia i posta en marxa d'aquest espai em mereix els majors respectes.
Renovació El caràcter cooperatiu de l'espai facilita la recopilació i renovació.
Lo més destacat L'enfoc de la pàgina resulta plenament encertat i permet el treball amb l'alumnat respectant en tot mom,ent el ritme de treball d'aquest.
Observacions Espai imprescindible per a treballar les matemàtiques atenent la diversitat. L'espai es troba traduït també al francès i l'anglès.

link2

RECURSOS MATEMĀTICS: Zona Clic Primària Zona Clic Secundària Exercicis de reforį 1r ESO Generador d'exercicis
BĀSIC: Operacions Figures planes S.m.d. Problemes
ÚTIL: LIC Acollida.net Wikipedia Canvis d'unitats