![]() |
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Pràctica |
![]() |
Exercicis
|
||||||||||||||
L'objectiu d'aquesta pràctica és aprendre a assignar professorat i estudiants a un curs així com a crear-hi grups. |
|
![]() |
Un curs ha de
tenir necessàriament un professor/a. Moodle, a
més, permet
afegir-ne tants com vulguem, ocultar-los a la vista dels estudiants i
assignar-los diferents privilegis d'edició. Podem permetre que els estudiants, un cop identificats dins el sistema, es puguin inscriure lliurement en un curs. O bé podem triar d'inscriure'ls nosaltres mateixos tot posant una clau d'accés al curs que no coneguin: a qui intenti entrar-hi sense estar inscrit se li demanarà la clau que, lògicament, no podrà escriure. Les possibilitats són variades i hem de trobar la que més ens pugui interessar en cada curs. Ja hem vist en la Pràctica 2.1 que hi ha la possibilitat de fer grups amb els estudiants d'un curs. Veurem com podem crear diferents grups i, si volem, assignar professors diferents a cada grup. Així podem tenir molts estudiants seguint un únic curs i compartint els recursos i les activitats. |
Desenvolupament de la pràctica | |
![]() |
Pràctica 1. Assignar professors a un curs
|
![]() |
Pràctica 2. Inscriure manualment estudiants un curs Ara que el curs ja té professorat passem a poblar-lo amb estudiants. Hi ha dues formes d'inscripció:
|
![]() |
Pràctica 3. Crear grups d'estudiants un curs Si quan vàrem configurar el curs ja pensàvem que hi hauria molts estudiants i que convindria dividir el curs en grups (vegeu Pràctica 4.2) ara, que ja tenim els estudiants inscrits, és el moment de fer aquests grups, assignar-hi un professor/a si cal i inscriure-hi els estudiants.
|
![]() |
La creació de grups visibles, on els participants poden veure el que fan la resta d'inscrits. ens pot servir per treballar les activitats en grups petits si així ho desitgem. |
![]() |
|