Ordinador
Proposta de treball per a la integració de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en el currículum

Proposta de treball
Dossier alumne
Fonts d'informació
Galeria d'imatges
Videoteca digital
TICcionari
  DOSSIER DE L'ALUMNE

Dossier de treball per a l'alumnat

Conté la colecció de preguntes, ordenades per contextos i apartats, per analitzar l'ordinador i valorar el seu impacte TIC.

Anàlisi d'objectes

Quadre resum amb els contextos a estudiar i els corresponents apartats a analitzar. Visió de conjunt de la feina a desenvolupar.

Organització i seguiment de la proposta de treball

Documents per a l'organització i seguiment de la proposta de treball:

-Contracte didàctic
-Com ens hem d'organitzar?
-Presentació del dossier

Per veure correctament els documents necessitas la versió 4.0 o superior de l'Acrobat Reader. Si no el tens o vols actualitzar-lo clica aquí.

Nota sobre el material

Aquest material forma part de la documentació bibliogràfica posada a l'abast dels docents i és avalat per l'Equip de Metodologies i Avaluació de Secundària de l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona com a material pedagògic útil per a l'ensenyament i la formació permanent del professorat.

Una proposta TIC de Xavier Rosell
auladetecnologia.com_