Ordinador
Proposta de treball per a la integraciķ de les Tecnologies de la Informaciķ i la Comunicaciķ en el currículum

Proposta de treball
Presentació
Dossier alumne
Fonts d'informació
Galeria d'imatges
Videoteca digital
Enllaços
TICcionari
  ENLLAÇOS

Selecciķ de materials disponibles a la web

Components bāsics de les TIC

Unitat didāctica que presenta els elements estructurals i funcionals bāsics d'ordinadors, perifčrics i elements de comunicaciķ

Sistema informātic: programari

El programari és el conjunt de programes que treballen sobre el maquinari d'un sistema informātic i permeten realitzar el tractament de la informaciķ.

edu365.com - Subdirecció General de Tecnologies de la Informació

Sistema informātic: maquinari

Un sistema informātic és el conjunt d'elements que ens cal tenir per utilitzar aplicacions informātiques. El maquinari, la part física d'un sistema informātic, estā format per...

edu365.com - Subdirecció General de Tecnologies de la Informació

Proves Objectives: competència TIC

Proves autocorrectives, per imprimir o treballar connectats, que permeten valorar les competčncies en tecnologies de la informaciķ.

auladetecnologia.com

Instruments de cerca i selecciķ d'informaciķ per a text lliure

Unitat didāctica que mostra els recursos i utilitzats que cal fer servir per navegar per internet i treure'n el māxim profit

Subdirecció General de Tecnologies de la Informació

La xarxa Internet: instruments bāsics de comunicaciķ interpersonal i treball en grup

Unitat didāctica que presenta els diversos instruments i serveis d'informaciķ i comunicaciķ que internet posa al nostre abast.

La histōria dels ordinadors

Recorregut pels orígens dels ordinadors, des de les māquines de calcular fins a l'actualitat, els personatges implicats i un diccionari amb la nova terminologia.
Escola Pia (Granollers)

Una proposta TIC de Xavier Rosell