|
|
Què us sembla si analitzem l'ordinador d'una manera amena i atractiva? Som-hi! Mitjançant l’aplicació del Mètode de l’Artefacte podem dur a terme un complet anàlisi d’objectes i aparells des de diversos punts de vista. D'aquesta manera tindrem una visió del nostre artefacte molt més àmplia i completa i evitarem caure, com acostuma a passar, a estudiar bàsicament els aspectes tecnològics. Per realitzar aquest estudi hem de respondre un conjunt de preguntes, agrupades per contextos. Tindrem cinc contextos:
D'aquesta manera podrem valorar, en els diversos àmbits d'estudi, de quina manera l'ordinador ha produït en les nostres activitats quotidianes un impacte TIC que cal identificar i tenir en compte. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
A continuació es detallen alguns dels objectius didàctics que aquesta proposta de treball ens pot permetre dur a terme amb l'alumnat:
|
||||||||||||||||||||||
Una proposta TIC de Xavier Rosell |