Eines psicopedagògiques
:

Criteris, pautes, orientacions per preparar xerrades amb les famílies

  Document Autors/es. EAP Descripció
Família - escola. EAP Baix Empordà La relació família escola al nostre entorn: Anàlisi de la realitat actual i recull de possibles propostes. El paper de l'assessor.
El desenvolupament de la parla i el llenguatge

EAP de Terrassa. M. Massip

Esquema que explica el desenvolupament de la parla i el llenguatge i orientacions psicopedagògiques per tenir de base a xerrades amb els pares a l'etapa infantil.
Evolució del llenguatge oral EAP de Terrassa. T. Julià Petita explicació per una xerrada amb pares pel que fa a l'evolució del llenguatge oral
Experiència d'incorporació a una sessió de treball per racons amb les famílies EAP de Terrassa. M. Redó Proposta per fer una sessió de treball per racons amb les famílies.Veure també
Trets característics de l'adolescència EAP de Sant Cugat  
El paper dels pares en l'educació dels seus fills adolescents EAP de Terrassa. T. Valls  
La gelosia EAP de Terrassa. T. Surdé Criteris base per poder fer una xerrada amb els pares sobre la gelosia
El joc i la joguina EAP de Terrassa. R. Subías Pauta per una xerrada sobre el joc i la joguina
L'agressivitat dels nens de 3 a 6 anys M. Núria Comas
EAP de Badalona. Sector A
Criteris base per poder fer una xerrada amb els pares
La resolució de conflictes en la relació pares i fills M. Núria Comas
EAP de Badalona. Sector A
Criteris base per poder fer una xerrada amb els pares
L'elecció d'escola M. Núria Comas
EAP de Badalona. Sector A
Criteris base per poder fer una xerrada amb els pares
Criteris pel TDAH per pares EAP de Badia del Vallès  

 

Si teniu problemes per obrir els fitxers, aneu a buscar l'Adobe 5.0