Eines
psicopedagògiques
|
||||||
Criteris, pautes, orientacions per preparar xerrades amb les famílies
Document | Autors/es. EAP | Descripció | |
Família - escola. | EAP Baix Empordà | La relació família escola al nostre entorn: Anàlisi de la realitat actual i recull de possibles propostes. El paper de l'assessor. | |
El desenvolupament de la parla i el llenguatge |
EAP de Terrassa. M. Massip |
Esquema que explica el desenvolupament de la parla i el llenguatge i orientacions psicopedagògiques per tenir de base a xerrades amb els pares a l'etapa infantil. | |
Evolució del llenguatge oral | EAP de Terrassa. T. Julià | Petita explicació per una xerrada amb pares pel que fa a l'evolució del llenguatge oral | |
Experiència d'incorporació a una sessió de treball per racons amb les famílies | EAP de Terrassa. M. Redó | Proposta per fer una sessió de treball per racons amb les famílies.Veure també | |
Trets característics de l'adolescència | EAP de Sant Cugat | ||
El paper dels pares en l'educació dels seus fills adolescents | EAP de Terrassa. T. Valls | ||
La gelosia | EAP de Terrassa. T. Surdé | Criteris base per poder fer una xerrada amb els pares sobre la gelosia | |
El joc i la joguina | EAP de Terrassa. R. Subías | Pauta per una xerrada sobre el joc i la joguina | |
L'agressivitat dels nens de 3 a 6 anys | M. Núria Comas EAP de Badalona. Sector A |
Criteris base per poder fer una xerrada amb els pares | |
La resolució de conflictes en la relació pares i fills | M. Núria Comas EAP de Badalona. Sector A |
Criteris base per poder fer una xerrada amb els pares | |
L'elecció d'escola | M. Núria Comas EAP de Badalona. Sector A |
Criteris base per poder fer una xerrada amb els pares | |
Criteris pel TDAH per pares | EAP de Badia del Vallès |
Si teniu problemes per obrir els fitxers, aneu a buscar l'Adobe 5.0 |