Activitats

Activitats
Atenció a les NEE
Enllaços
El grup de mestres d'Educació Física de Badalona organitza:
  • La Korbada al Màgic de Badalona, on participen diferents escoles. L'activitat va adreçada al curs de 6è.
  • El Badaplatja a la platja de Badalona, on participen diferents escoles. L'activitat va adreçada al curs de 2n.
  • L'Orienbació: curses d'orientació al Parc Tutró Caritg, on participen diferents escoles. L'activitat va adreçada al curs de 4t.
  • El Badasport: Una trobada d'escoles a les pistes d'atletisme de Can Ferreter, per fer activitats atlètiques; adreçada a l'alumnat de 5è de primària.

• Durant el mes de maig, el grup de mestres de música de Badalona, organitza una Trobada Dansaire, on hi participen tots els alumnes des de P3 fins a 4t (més de 1000 alumnes). Cada curs fa dues danses diferents, ballant junts tots els nens del mateix curs de les diferents escoles. Es realitza al Pavelló Olímpic del Joventut.

Marga Mussons

Darrera Actualització: 26-9-2011