Omet navegació

Com funciona?

El funcionament és molt simple:

1 - Al menú lateral teniu l'enllaç amb els diferents Nuclis Formatius (els temes) de continguts.

2 - A cada Nucli Formatiu trobarem

•  Una descripción del que volem aconseguir estudiant la matèria.
  • 1 ó más vídeos per veure.
  • Material complementari recomanable. Aquest material t'ajudarà a entendre els conceptes pel cas de que no tinguis prou amb els vídeos.
  • Material d'ampliació. Aquest material t'ofereix la possibilitat d'augmentar els coneixements de la matèria tractada.
  • Construim el coneixement (es tracta dels exercicis i les activitats que ens ajudaran a completar la construcción dels nostres coneixements).

3 - Què farem a cada Nucli Formatiu?

• Presentarem a classe de forma global els continguts.
  • L'alumne visualitzarà a casa  els vídeos indicats i la resta de materials complementaris.
  • Completarem les activitats necessàries per construir el coneixement.

A classe:

• El professor comprovarà que els alumnes han realitzat les activitats de forma individual.
  • Formarem grups de treball on cada alumne aportarà la seva feina individual.
  • Al grup es discutiram les preguntes i entre els membres s'intentarà aclarir els dubtes mutúament.
  • Es lliurarà un full amb les activitats per donar una resposta col·lectiva del grup.
  • Finalitzarem les sessions mitjançant l'aclariment dels duntes que encara no hagin estat resoltes.
  • L'avaluació es realitzarà per a tot el grup en funció de la fitxa de treball llliurada.

Els alumnes que no puguin assistir a la sessió presencial per qualsevol raó:

• Hauran de justicar la seva absència.
  • Hauran de lliurar de forma individual la fitxa corresponden.

Llicenciat sota la Llicència Creative Commons Reconeixement NoComercial CompartirIgual 4.0