Projecte Compartit L'ENTORN DE L'ESCULAPI

Al llarg de quatre cursos s'ha anat seguint aquest PCo a l'escola l'Esculapi de l'Escala.

El Projecte té com a objectiu establir una programació de coneixement de l’entorn social, cultural i natural, i la seva incorporació al currículum del centre, a través d’activitats a l’exterior, tant d’àmbit local com comarcal.

Amb aquestes sortides guiades per la població, pels jaciments arqueològics propers, els recorreguts litorals, i el patrimoni històric i cultural es pretén que s’estableixi un vincle de coneixement i reconeixement entre l’alumnat i el paisatge més immediat. Abastant els àmbits local, municipal i comarcal.

La intenció és que L’Esculapi de l’Escala pugui anar integrant el projecte dins el seu propi projecte de centre. Es pretén aconseguir un seguit de materials que afavoreixin la seqüenciació d’activitats relacionades cares als cursos futurs.

El PCo s’haurà arribat a portar a terme en tots els nivells educatius, d’Ed. Infantil fins a sisè de C. Superior de Primària, fet que s’ha anat adoptant progressivament, donat que l’Escola és de nova creació, en procés de compleció d’una línia que es completarà el proper curs 2011-12.

Com a eina de comunicació i difusió s’ha creat un bloc que us convidem a explorar: