MÀRIUS D'EMPÚRIES

Nivell educatiu: Ed Inf, Primària, ESO, Batxillerat

Visita de les ruïnes greco-romanes contextualitzada en les activitats quotidianes d'un noi d'Empúries, en Màrius, en el segle I. Els alumnes reben al centre de procedència unes narracions en què s'expliquen molts dels detalls de l'època que després han d'intentar resituar a les ruïnes. El personatge principal de les narracions, en Màrius, és de l'edat dels alumnes que realitzen la visita. D'aquesta manera varien els continguts i el recorregut segons el nivell dels visitants.

Per a batxillerat s'introdueixen continguts propis de les matèries d'història i d'història de l'art. També és possible fer adaptacions aprofundint en aspectes concrets d'interès del centre (mitologia i creences, costums ...).

Per a Educació Infantil i Cicle Inicial hi ha una adaptació adequada a la seva edat. Podeu consultar el seu contingut a Màrius per als més petits.

La visita té una durada d'unes 3 hores.

Aquesta activitat està directament relacionada amb:

Ullastret / Taller d'Arqueologia / Taller de ceràmica / Camí Forestal / Sistema Dunar /

Sant Martí d'Empúries i Espigó

Materials disponibles