20 Festes Sta. Cecília 2013 Com a novetat, Educació Infantil va fer una exposició d’instruments musicals elaborats pels mateixos nens i nenes a casa amb materials reciclats. Dins del Pla de Dinamització a l’escoles, aquest curs van poder gaudir d’una audició amb acordió. Tots els nens i nenes de l’escola, van poder gaudir d’un magnífic concert interpretat per alguns alumnes de 4t, 5è i 6è. Tots els participants van mostrar les seves habilitats, tan els que tocaven algun instrument (violí, viola, trompeta, piano, guitarra, bateria, etc.), com en els balls on van saber triar els vestits adients per l’ocasió. Com a novetat, hi va haver un magnífic ball de bastons inventat per les mateixes balladores. Només podem acabar dient un “bravo” per a tots els participants.