L'entrevista

L’entrevista Entrevista al nostre mestre Pablo Entrevistadors: Guifré, Cristina, Valentina i Arnau Añols Redactors: Martina, Gabriel, Roser i Ana 1 Amb quants anys vas començar a fer de mestre ? Amb 18. Vaig estudiar sisè de batxillerat i revàlida i Magisteri. 2 Havies treballat en alguna altra escola abans de venir a Pins? Vaig estar al Viaró, com a director de continguts de Solohijos.com, al parvulari Patufet i al Joan Maragall de Rubí abans de venir a Pins del Vallès. 3 En quin moment vas decidir ser mestre? 4 Quan vaig començar sisè de batxillerat. 4 Quan eres petit, què volies ser quan fossis gran? De petit, com ja sabeu, es vol ser de tot: futbolista, bomber, policia, metge... 5 Què és el que t’agrada més de ser mestre? Els alumnes. 6 Quina és l’assignatura que t’agrada més donar? Matemàtiques i tutoria. 7 Pots explicar-nos alguna anècdota que recordis? Jo, fa temps, tenia un alumne que era meravellós, però les matemàtiques no eren el seu fort. Un dia a classe els vaig plantejar un problema als alumnes: “Un nen va amb 20 euros a comprar un cactus. Una estona després va sortir de la botiga amb un cactus sota el braç i els 20 euros. Això és possible?” El nen quan el va llegir, va demanar el torn de paraula de seguida i jo li vaig concedir el torn. El nen va dir: -És impossible Pablo! Amb el cactus a sota el braç es punxaria molt! 8 Quins són els millors records que t’emportes de l’escola? Molts. M’he sentit molt ben acollit des del primer dia per tothom, per l’equip directiu, pels companys, pels alumnes i pels pares. El més recent, el comiat que em vau oferir tant els companys com vosaltres amb les cartetes, les postals, els àlbums...