Què fem

3 Què fem 13è Festival de Poesia de Sant Cugat Per tercer any, l’escola ha estat convidada al Festival de Poesia que ha tingut lloc a Sant Cugat la setmana del 20 al 27 d’octubre de 2013. Aquest curs, l’acte poètic s’ha celebrat el dissabte 26 d’octubre al matí sota el títol “Tu també ets un poeta!” patrocinat per l’Ajuntament de Sant Cugat i la Institució de les Lletres Catalanes. El Poeta d’Honor ha estat en Joan Margarit. Per preparar la participació dels alumnes de cinquè hem comptat amb l’ajuda de la Carme Serret i l’Augusto Serrano. Felicitem a la Martina de Cabo Viola, a la Sara Carreras Rodríguez i en Maties Gasulla Redó que, acompanyats de les seves respectives famílies, ens van fer gaudir a tots els allà presents amb la seva actuació. Felicitats als guanyadors de la 15è CROS de Sant Cugat Categoria Aleví Masculí Primer Any 1r Premi: Marc Sala (5èA) 3r Premi: José González (5è B) Categoria Aleví Masculí Segon Any 2n Premi: Arnau Añols (6è A) Voluntariat de Mestres Jubilats al Pins Aquest curs estem tenint dues col·laboracions molt especials, la Conxita Serra i el Pablo Pascual. Realitzen activitats de biblioteca i informàtica, respectivament, i els nens i nenes del Pins gaudeixen de la seva col·laboració.