Page 5

Pinyo_Gener14_Num62

9 Què canviaries de la teva feina si tornessis a començar? Moltes coses. Sobretot el pla d’estudi dels Mestres. Jo introduiria més neuropsicologia, tecnologia eductiva, gestió d’aula i asseguraria el coneixement i la relació amb els alumnes en totes les seves dimensions. 10 Ara que tens molt de temps lliure, a què dedicaràs el temps? A viatjar, fer esport, cuinar i venir cada dijous i dilluns al Pins. 5 11 On t’agradaria viatjar? Perquè ? Per Espanya, perquè hi ha molts llocs bonics que no conec i m’agrada molt conduir. 12 Per acabar, ens pots donar un consell als nens, als pares i als mestres ? Als nens, que escoltin la cançó del Serrat “Hoy puede ser un gran dia”, que mai perdin el somriure i que encara que trobin dificultats, han de continuar creixent bé. Als pares que tinguin molta confiança en els nens i que no es deixin emportar ni per la moda, els xantatges emocionals … I als professors que provin de trobar el que cada nen té de positiu perquè tothom tenim algunes coses bones i almenys una molt bona.

Pinyo_Gener14_Num62