ADMISSIÓ

VISITA A L'ESCOLA
Per a visitar l'escola us heu de posar en contacte amb la Direcció i concertar una entrevista.
Correu-e: escolaangelbaixeras@xtec.cat

PORTES OBERTES
Dimecres 19 de febrer de 2014, a les 9.30h
Dimecres 5 de març de 2014, a les 17h
Ens trobarem al Parvulari (c/Ataülf, 12) i acabarem la visita a l'edifici de Primària (c/Salvador Aulet, 1).

SOL.LICITUD PREINSCRIPCIÓ

REUNIÓ FAMÍLIES
Xarxa 0-18 de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera/Gòtic: 27 de novembre de 2013 (Sala d'actes del Museu Picasso).

XARXA 0-18: CALENDARI DE PORTES OBERTES DELS CENTRES DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA

CALENDARI DE PREINSCRIPCIó curs 14-15

Els terminis previstos de presentació de sol·licituds són:

• De l'11 al 21 de març, per al segon cicle d'educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.

Les preinscripcions s’han de tramitar al centre educatiu escollit en primera opció, a les oficines municipals d’escolarització o als serveis territorials d’Ensenyament.

Documentació

a) Juntament amb la sol·licitud, en tots els casos, cal presentar al centre demanat en primer lloc l’original i una fotocòpia dels documents següents:

1. Llibre de família (o un altre document relatiu a la filiació). Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Benestar Social i Família.
  2. Document nacional d’identitat de la persona sol·licitant (en el cas de les persones estrangeres, la targeta de residència amb el NIE).
  3. Document nacional d’identitat de l’alumne o alumna si té mes de 14 anys (o si té DNI encara que sigui menor de 14 anys).
  4. Targeta sanitària individual (TSI ), si se’n té.

b) A més a mes, les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d'un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació que ho acredita.

Criteris de prioritat per a l'ordenació de les sol·licituds

Per al 2n cicle d'educació infantil, l'educació primària, l'ESO i batxillerat, s'apliquen els següents:
Criteris generals

Si hi ha germans matriculats al centre (o en un centre públic adscrit) o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts
Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
- Domicili a l'àrea de proximitat del centre: 30 punts
- Lloc de treball a l'àrea de proximitat del centre: 20 punts
- Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts
- A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts
Si el pare, mare o tutor legal reben l'ajut de la renda mínima d'inserció: 10 punts
Per discapacitat igual o superior al 33% de l'alumne o d'un familiar de primer grau: 10 punts

Criteris complementaris

Pel fet de formar part d'una família nombrosa o monoparental: 15 punts
Si l'alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s'hi inclouen les persones celíaques): 10 punts
Si el pare, mare, tutor legal o germà de l'alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts

Criteris específics de prioritat
Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits.
En l'ESO i el batxillerat, en els centres que es determini per resolució, tenen preferència els alumnes que cursin simultàniament ensenyaments de règim general i ensenyaments professionals de música o dansa, o segueixin programes esportius d'alt rendiment.

Informació en altres idiomes