HORARIS DE L'ESCOLA

HORARI DEL CENTRE

L’horari del centre per aquest curs escolar 2013-14 és el següent:

EDUCACIÓ PRIMÀRIA:                Matí: de 08.45h a 12.45h

Tarda: de 14.45h a 16.45h

EDUCACIÓ INFANTIL:                 Matí: 9h a 12.30h (Servei d'acollida: matins de 8 a 9)

Tarda: de 15h a 16.30h

ENTRADES I SORTIDES A EDUCACIÓ INFANTIL

SERVEI D’ACOLLIDA (DE 8 A 9h): Toqueu el timbre del carrer i se us obrirà la porta des de dalt.

ENTRADES:La porta d'entrada del carrer s'obrirà a les 9h i a les 15h.
Les famílies pujareu com sempre a acompanyar als vostres fills i filles fins a la porta d’entrada de l’escola.

SORTIDES: Al migdia trucareu al timbre i pujareu fins la porta d’entrada a recollir als nens i nenes.
A la tarda a les 16’20h obrirem la porta del carrer per tal que pugeu a recollir als nens i nenes.

• SI US PLAU NO TOQUEU EL TIMBRE, LA CONSERGE BAIXARÀ A OBRIR LA PORTA A L'HORA ASSENYALADA.
  • NO ENTREU A L’ESCALA ABANS QUE LA CONSERGE OBRI LA PORTA.