Menjador 2012-2013

El servei de menjador que oferim a l’Escola Àngel Baixeras està gestionat per l’Escola, amb el suport de l’AMPA i la Comissió de menjador. Comença el dia 12 de setembre i acaba el dia 21 de juny, ambdós inclosos (Les famílies de P.3 podran fer ús del servei de menjador a partir del dia 17 de setembre.). Des del curs passat l’empresa que ens ofereix el càtering és la Fundació Futur i en l’actualitat  8 monitores tenen al seu càrrec l’educació de nenes i nens, pel que fa a hàbits en el menjar i a l’estona de lleure, des de l’hora que comença el servei fins que es reprèn l’horari escolar a la tarda.

El servei s’ofereix a les famílies en dues modalitats i el compromís de pagament d’una o altra queda establert en iniciar-se el curs, mitjançant la signatura d’una declaració de coneixement de les condicions.

Així, les famílies que preveuen fer ús fix del servei de menjador al llarg de tot el curs (usuàries fixes) paguen la quantitat de 1130 euros i l’escola ofereix la possibilitat de fer-ho en 10 quotes de 113 euros, una per mes, des del setembre fins el juny, ambdós inclosos. Aquesta quantitat inclou el pagament de les monitores així com del menjar diari i el sosteniment de les despeses que suposa l’existència d’un servei estable, de qualitat i ininterromput. L’Escola entén que, en tant que les famílies usuàries fixes signen una declaració de coneixement de les condicions del servei i es comprometen a aportar al manteniment ininterromput del mateix amb el preu establert, no pot donar-se  un canvi de modalitat durant el curs.

Les famílies que fan ús puntual del menjador (usuàries esporàdiques) són aquelles que requereixen del servei no més de 8 dies al mes i paguen 6,85 euros per dia. Aquesta quantitat inclou el preu del menjar i de la part proporcional diària del sosteniment del servei (pagament de monitores). Han d’avisar almenys amb un dia d’antelació a l’escola per a fer-ne ús, excepte en cas d’emergència, en què poden comunicar-ho a primera hora del matí.

Els rebuts de menjador a les famílies usuàries fixes es faran mitjançant domiciliació bancària.
El pagament es fa per domiciliació bancària i cal que deixeu les vostres dades omplint el full d’autorització de domiciliació.
( en cas d’haver-ho fet al mes de juny no cal tornar-lo a presentar)

Els pagaments dels rebuts de les famílies amb ajut de menjador  i els esporàdics podran fer-se a través dels següents codis en caixers automàtics o directament en la secretaria del centre.

CODI DE PAGAMENT famílies usuàries amb ajut :      0108189  ( 35€ o 50€)
CODI DE PAGAMENT famílies usuàries esporàdiques:  pagament  a secretaria

Descomptes:
- Només es preveu descomptar els 2,85 € corresponents al preu de menjar diari a les famílies usuàries fixes en cas de malaltia d’un nen/ nena, només a partir del quart dia de no assistència  a l’escola de l’alumne o alumna i amb justificant mèdic. Per tenir dret a aquest descompte caldrà avisar l’escola. L’escola entén que no són motiu de descompte casos de viatge o d’absència per altres motius.

Impagaments:

- Les famílies beneficiàries de l’Ajut de Menjador que tinguin pendent de pagament fins a DOS MESOS de servei no podran seguir gaudint, durant la resta de curs, de l’Ajut ni del Servei.

- Les famílies d’usuaris fixes del servei que tinguin pendent de pagament fins a DOS MESOS de servei no podran seguir gaudint del Servei fins a fer efectiu el pagament.

-Les famílies que tenen deute acumulat del curs anterior han de passar per secretaria del centre a pagar la quantitat pendent abans del primer dia de servei de menjador del curs 2012-2013.

Durant els darrers cursos l’Escola ha invertit molts esforços en millorar progressivament el Servei de Menjador, tant pel que fa a la qualitat del servei de monitoratge com pel que fa a la qualitat de l’alimentació, i compta amb el bon acompliment de la normativa de pagament de totes les famílies que durant el curs en fan ús per a seguir millorant-lo. Us transmetem la seguretat que des de l’Escola seguirem treballant per a mantenir els bons resultats obtinguts fins ara i us agraïm, per avançat, la vostra confiança i la vostra col·laboració.
La Direcció del centre.