Calendari de Pastoral per al curs 2007 - 2008

"Encara que sabés que el món s'acaba demà, encara avui plantaria un arbre"

(Martin Luther King)

Equip de Pastoral:

Eva Alfaro : responsable de pastoral d'Infantil
Marta Giral: responsable de pastoral de Cicle Inicial de Primària
Lali Porcel: responsable de pastoral de Cicle Mig de Primària
Juanjo Pérez: responsable de pastoral de Cicle Superior de Primària
Jordi Royo : responsable de pastoral d'E.S.O.

Calendari: ALGUNES DATES ENCARA ESTAN PER DETERMINAR

• Inici de curs: Celebració de la Paraula. Cada curs la farà a l'aula d'audiovisuals.
  • Advent: Temps de preparació del Nadal. A partir del 30 denovembre. Decorar les aules per rebre el Nadal.
  • Nadal: Celebració conjunta a la Parròquia i es convida als pares. Cada Cicle prepara una nadala per cantar i es farà una representació.
  • Setmana dedicada a Luz Casanova: del 8 al 11 de gener del 2008. Setmana dedica a la figura de la nostra fundadora i al cinqüentenari del col·legi.
  • Diada de la Pau: divendres 30 de gener. Acte per la Pau al col·legi, realització de murals i activitats relacionades.
  • Mans Unides: 7 de febrer
  • Dimecres de Cendre: 9 de febrer
  • Quaresma: 9 de febrer al 23 de març. Convivències. Murals i activitats relacionades.
  • Jornades Culturals i de Solidaritat/Sant Jordi: 23 d'abril. Tallers amb els alumnes. Pati obert als pares. Regal de flors fetes pels alumnes per Sant Jordi.
  • Festivitat Cor de Jesús/Comiat de 4rt. d'E.S.O.: 19 de juny. Celebració conjunta a la Parròquia.