Serveis escolars

Gestió de documentació, títols, certificats, matrícules ...

Tots els matins de 9 a 10 h, i dimecres de 17 a 19 h.

Biblioteca

El Centre disposa d'una Biblioteca per a ús exclusiu del nostre alumnat, en horari escolar, amb enciclopèdies i llibres de temàtica diversa i mitjans audiovisuals.

Menjador

El Col·legi ofereix un servei de menjador pels alumnes i professors durant tots els dies del curs escolar. Els menús s'estableixen d'acord amb les directrius d'una dieta equilibrada i la llista de menús mensuals és exposada als taulers d'anuncis i facilitada a les famílies que utilitzen aquest servei.

Durant el temps que els alumnes fan ús d'aquest servei de 13 a 15 h, tant els de Parvulari com els de Primària o E.S.O., estan acompanyats per un equip de monitors que dinamitza el temps lliure i vetlla perquè els nens aprenguin a menjar de manera variada i correcta. El menjador és un servei a les famílies i col·labora en l'educació de l'alumnat.

D'aquest servei es pot fer ús de manera fixa o esporàdica. Per a més informació adreçar-se a la Secretaria del Centre.

Tutoria individual

Seguiment tutorial i atenció individualitzada en tots els nivells educatius del Centre. Hi ha programades diverses hores d'atenció individualitzada pels alumnes que necessiten una dedicació més intensa per part del professorat, el qual a cada cicle decideix com aplicar-la.

Tots els alumnes reben aquesta atenció individualitzada al llarg del curs.

Orientació Psicopedagògica

Atés per Olga, la psicòloga del Centre, es tracta d'un servei ofert per l'AMPA per a tots els nostres alumnes.

Aquest servei, a través dels professors, localitza i atèn aquelles necessitats que es percebeixen en els nostres alumnes, col·labora en les reunions de F.E.A.C. com a orientació per pares i professors, manté reunions periòdiques amb el professorat per parlar sobre els alumnes i atèn de forma individualitzada a cada alumne.

Per a més informació adreçar-se a l'AMPA o a la Secretaria del Centre.

Assegurança Escolar

Es tracta d'una assegurança d'accidents pels alumnes, contractada amb la companyia ASEPEYO, que cobreix els accidents que sofreixen els alumnes dins el recinte del col·legi, amb motiu de classes, patis o altres activitats escolars.

També cobreix els accidents que sofreixen fora del Centre, amb motiu de la realització de classes, patis, passejos i visites, excursions, sortides de convivència, campaments i qualsevol altra activitat escolar o extraescolar, sempre que tinguin lloc sota la vigilància de tutors.

Per a més informació sobre aquest servei, adreçar-se a la Secretaria del Col·legi.

Entrevistes

Els horaris d'entrevista amb la direcció, els tutors i els professors es poden consultar a la pàgina d'inici, a l'apartat "horaris".

Casal d'Estiu

Es tracta d'un servei amb monitors i activitats pels alumnes, que s'ofereix al mes de juliol, des del moment en que acaben les classes.

Per a més informació sobre aquest servei adreçar-se a la Secretaria del Centre.

Activitats extraescolars

Al llarg del curs s'ofereixen diverses activitats extraescolars, ja siguin de reforç dels estudis, com lúdiques.

Per a més informació adreçar-se a la Secretaria del Centre.

Club de Bàsquet

El C.B. Luz Casanova participa en tornejos i competicions i està integrat pel alumnes de la nostra escola i altres del barri, que entrenen en les instal·lacions del col·legi.