PAGAMENTS SORTIDES 2n. TRIMESTRE - curs 2015/2016

Curs 15/16

SORTIDES ESCOLARS I ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

Les sortides escolars i les despeses d'activitats complementàries s'agrupen en un cobrament trimestral prèviament especificat.

Es realitzen diferents sortides escolars relacionades amb alguna de les àrees d’estudi, alhora que l’alumnat assisteix a les obres de teatre, música i d’altres activitats que formen part dels plans de dinamització municipals adreçats als centres escolars de Sant Cugat.

Per a les autoritzacions de sortides heu d’omplir i signar el full que us trametem amb el dossier general d'inici de curs. Cada trimestre se us arribarà un full amb un llistat de les sortides que es realitzaran durant aquell trimestre i el cost total de les mateixes. Si un nen/a no té l’imprès d'autorització anual signat pels pares i no ha fet el pagament de les sortides corresponents no podrà fer l'activitat programada i haurà de romandre a l’escola.

Les sortides escolars es realitzen sempre amb el tutor/a, mestre o mestra de l’àrea a la qual va adreçada la sortida i si s’escau amb els/les monitors/es del centre.

En aquest apartat podreu trobar els fulls de pagaments trimestrals per cursos que es faciliten mitjançant els tutors/es així com també a l'apartat d'impresos i autoritzacions trobareu el full d'autorització de anual en cas de pèrdua.

. Equip docent

. Informació a les famílies