Curs 15/16

Entrades i sortides

Roba

Bata

La bata cal que es cordi al davant, que tingui els punys de goma i el nom en lloc visible

Motxilles

• L’oferta d’aquest tipus de bosses s’incrementa i es sofistica cada any. Tingueu present que sigui adient a l’edat i a les necessitats i que sigui fàcil d’obrir i penjar. També ha d’anar marcada amb el nom. Des de l’escola recomanem motxilles sense rodes ja que pesen menys i reparteixen millor el pes a l’esquena.

Educació física / psicomotricitat

• Cal l’equipament necessari per a les classes d’educació física/psicomotricitat: xandall i sabatilles esportives.
Música
  • Recordeu que és imprescindible per l’àrea de Música que porteu els mitjons antilliscants degudament marcats.

Joguines

• És aconsellable que l’alumnat no porti joguines a l’escola. En cas de portar-ne el nen/a s’haurà de fer responsable de la mateixa i compartir-la amb els seus companys/es. L’escola no es farà responsable de pèrdues o trencaments.
  • No es poden portar jocs electrònics a l’escola.

Mòbil

• Aconsellem no portar mòbil a l’escola.En cas de portar-lo, dins de l’horari escolar s’haurà de tenir apagat.
  • En cas de pèrdua o de fer-se malbé l’escola no se’n farà responsable.

Faltes d’assistència i retards

• Els pares/mares o tutors legals han de notificar les faltes d’assistènciao retards per telèfon al conserge, Sr. Miquel (93 589 42 01) o bé per escrit, mitjançant la llibreta viatgera o l’agenda, al tutor/a.
  • Les faltes injustificades i de puntualitat són considerades conductes contràries a les normes de convivència, segons estableix la normativa sobre drets i deures dels alumnesi la seva sanció queda recollida en el Reglament de Règim Intern.

En el cas de que aquestes faltes siguin reiterades es notificarà a Serveis Socials de l’Ajuntament i a la Inspecció del Departament d’Educació de la Generalitat per tal que prenguin les mesures oportunes.

Malalties

• Si un/a alumne/a es troba malament es truca a la família perquè el reculli el més aviat possible i l’atengui degudament.
  • L’escola no ha de subministrar cap tipus de medicació als infants. Segons la Normativa del Departament d’Educació: “ Per a administrar medicaments als alumnes cal que el pare, mare o tutor legal aporti una recepta o informe del metge on hi consti el nom de l’alumne/a, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre. Així mateix, han de portar un escrit on s’autoritzi al personal del centre docent que administri al fill/a la medicació prescrita sempre que sigui imprescindible la seva administració en horari lectiu”. El model de sol·licitud d’autorització de medicació el trobareu a l'apartat desplegable d'aquesta pàgina : Impresos i autoritzacions.

• En el cas que un nen o una nena tingui febre, el centre es posarà en contacte amb la família per tal que aquesta es faci càrrec del seu fill/a.

Si no es pogués contactar amb la família i la febre sigui molt alta, se’l portarà al servei d’urgències del CAP.

Les despeses derivades del transport (taxi) correran a càrrec de la família.

• Les malalties infeccioses han de ser comunicades immediatament a l’escola i el malalt ha de restar a casa. Veure annex del Departament de Salut de l’Ajuntament.
  • L’aparició de polls o llèmenes també ha de ser comunicada al centre i l’alumne/a ha d’estar a casa fins la desaparició total del paràsit.
Atenció a l’alumnat que pateix malalties prolongades
  • Les instruccions del Departament d’Educació fan saber que l’alumnat en edat d’escolaritat obligatòria que per malaltia prolongada no pugui assistir al centre durant un període superior a trenta dies podrà rebre atenció educativa al domicili familiar o al centre hospitalari durant el període en què no pot assistir a les classes. Per sol·licitar-ho els pares o mares dels/les alumnes han de presentar una sol·licitud al centre acompanyada de l’informe mèdic i és la directora qui la trametrà als Serveis Territorials corresponents.

Accidents

• Si un nen/a pren mal i cal traslladar-lo per rebre atenció mèdica, es truca a la família per quedar d’acord amb l’actuació a seguir (en primer lloc és la família qui se n’ha de fer càrrec) . Si es tracta d’una urgència se’l traslladarà al centre hospitalari més proper i simultàniament es localitzarà la família. Per seguretat, el trasllat es realitzarà en taxi i les despeses del transport seran a càrrec de la família.

. Equip docent

. Informació a les famílies