La nostra escola Dintre les aules Album de fotos Ampa Jocs i entreteniments Forum

Bones,

A segon B som uns astres que girem sobre nosaltres mateixos i al voltant d’una estrella. No tenim llum pròpia i ens agrada voltar i voltar com els remolins i, a més a més, no ens maregem. Som de diferents tamanys i de diversos colors. Ni ha que som fets de terra i roques i altres som de líquid i gasos. Encara no sabeu qui som? La classe dels planetes. A la classe som 20 entre tots i totes. Ens diem: Marcos, Izan, Laia, Paula, Pere, Lidia, Emma, Miquel, Yasmina, Andreu. Esteve, Eric, Maria, Mar, Mohamed, Nerea, Pol, Yanina, Mireia i Sergi. Ens agrada molt xerrar, jugar, anar d’excursió, fer educació física i treballar amb projectes perquè podem portar coses de casa. La gran novetat d’aquest curs és que a l'hora de lectura ens ajuden els noiets i noietes de 5è curs, els “ganapius” que treballen a l'últim pis. Cadascú de nosaltres té un tutor de lectura que seu al nostre costat i que pacientment ens escolta com llegim la lectura que hem preparat a casa acompanyats dels pares o germans. De tant en tant ens fa preguntes de comprensió per saber si anem entenen el que estem llegint. La nostra mestra és la Carme i no es cansa de repetir que amb esforç i paciència anirem aprenent i anirem millorant.

Una abracada!

.

© 2006 Ceip l'Era de Dalt C/Andreu Molera, 5 - 08551 Tona Tel.938870901 email: a8030421@centres.xtec.es