La nostra escola Dintre les aules Album de fotos Ampa Jocs i entreteniments Forum
1rC 6èB

PRESENTACIÓ DE SISÈ B

Hola, som la classe de sisè B. Aquest és el nostre últim any a l’escola de l’Era de dalt i ara us presentem les novetats d’aquest curs.

Un canvi molt important és que aquest any han fet tres classes de sisè, nosaltres, com ja hem dit abans, som la classe de sisè B. Ens han barrejat i ara estem amb companys diferents. Amb el canvi hi hem guanyat força, perquè ara som menys a la classe i podem treballar més bé.

Hem escollit com a nom de la classe ELS ABORÍGENS, ja que cada curs, de cicle superior, ha buscat el nom relacionat amb un continent i el nostre com ja deveu endevinar, és Oceania.

Tenim dos professors nous la Raquel, que ja la coneixíem i en Guillem, els altres ja els havíem tingut el curs passat la Núria S. la nostra tutora, la Maria, en David i la Núria G.

Diuen que aquest curs hem d’estudiar i treballar molt, ja que el curs que ve ens toca anar a l’Institut i nosaltres tenim ganes d’anar-hi ben preparats.

Esperem aprofitar molt bé aquest últim curs a l’escola.

© 2003 Ceip l'Era de Dalt C/Andreu Molera, 5 - 08551 Tona Tel.938870901 email: a8030421@centres.xtec.es