La nostra escola Dintre les aules Album de fotos Ampa Jocs i entreteniments Forum
1rC 6èB

Hola amics!

Som els alumnes de sisè A, som els Kali Gandaki, que és una vall situada al continent asiàtic i amb contacte amb la muntanya de l’Himalaia. La Vall té forma de U, com el nostre gran somriure. És una Vall molt profunda com l’amistat que tenim entre tots nosaltres.

La Vall té una gran diversitat floral aligual que nosaltres que tots som diferents però tots ens esforcem per assolir amb bons resultats el curs de sisè.

Tal com estem posats a la fotografia i d’esquerra a dreta som:

La Selene, l’Alison, la Pamela, en Joan, en Dani, en Sergi, la Mireia, la Carla, la Laima, la Pamela, la Mireia, la Laura, l’Aleix Alonso, en Nordim, en Jordi, en Narcís, l’Aleix P, l’Iván i l’Oriol. I el nostre tutor aquest any és en David.

Que tingueu un molt bon curs tots i totes.

© 2006 Ceip l'Era de Dalt C/Andreu Molera, 5 - 08551 Tona Tel.938870901 email: a8030421@centres.xtec.es