La nostra escola Dintre les aules Album de fotos Ampa Jocs i entreteniments
1rC 6èB

4t B “ EL MÓN MÀGIC”

Hola, som la clase de 4t B, ens diem El Món Màgic i volem explicar-vos les novetats d’aquest any, que són moltes.

Hem canviat de classe i ara som al final de tot del passadís. Tenim una tutora nova que es diu Anna i la Montse de 3r ara ens ve a fer castellà i matemàtiques. També tenim la Maria d’anglès i la Núria d’ed. Física.

La Tatiana i la Cora ja no són a l’escola, l’Anna va a una altra classe i ha arribat una nena nova que es diu Tània.

Ja hem fet les primeres classes d’ed. Física al pavelló i ens ho hem passat genial !

Aquests dies hem estat parlant sobre com som per poder-nos presentar aquí a la Web i estem tots d’acord que som una classe alegre, simpàtica i positiva, que no té mandra de treballar. També hem de dir que a vegades ens costa posar-nos-hi però és perquè tenim moltes coses per explicar-nos…

En general som força generosos i tolerants. Aprenem a acceptar que els altres són diferents, poden fer les coses d’una altra manera i estar ben fetes igualment.

Hi ha més vergonyosos que desvergonyits però a tots ens agrada…: Sortir a la foto!!!

© 2003 Ceip l'Era de Dalt C/Andreu Molera, 5 - 08551 Tona Tel.938870901 email: a8030421@centres.xtec.es