Serveis

Menjador

L'escola disposa de servei de menjador gestionat per l'AMPA. El dinar s'elabora diàriament a la cuina de la pròpia escola. Els alumnes queden atesos per un equip de monitors i monitores de 12:30 a 15:30 (Educació Infantil) i de 13:30 a 15:30 (Primària). Després de dinar, els més petits fan la migdiada i la resta fan activitats diverses: juguen al pati, participen en tallers d'educació plàstica, miren pel·lícules... Mensualment els nens i les nenes porten el menú dels àpats que fan al centre.

Acollida matinal

S'organitza de les 7:30 a les 9 del matí per tal de fer compatible l'horari laboral dels pares amb el dels alumnes. Ofereix un espai i un temps dedicat a rebre els alumnes i a atendre'ls fins a l'hora que comencen les classes. Durant aquesta estona els alumnes poden esmorzar si la família ho creu convenient.

Biblioteca

És un servei que ofereix l'AMPA a partir de les 17 h i fins a les 19 h als alumnes de Primària. Durant aquest període els alumnes poden berenar i després accedir a la Biblioteca per fer els seus deures, consultar llibres, llegir...

Activitats extraescolars

L'AMPA gestiona activitats extraescolars que ofereix als alumnes de 17:00 a 19:00 h. L'oferta d'activitats por variar d'un curs a l'altre. La informació sobre activitats extraescolars es fa arribar a les famílies a començament de curs. Les activitats extraescolars pretenen ser un complement en la formació dels alumnes i no pas un temps dedicat a l'ampliació del currículum que imparteix l'escola durant l'horari lectiu.

Casal

El casal s'organitza durant el mes de juliol, la primera setmana de setembre, també durant les vacances de desembre. És una activitat que pretén omplir un temps en el qual els alumnes han finalitzat el curs i els pares encara treballen. Es tracta d'una proposta de caire lúdic que pretén potenciar la creativitat, les relacions personals, l'arrelament a l'entorn i que permet als alumnes gaudir del temps lliure.