El contingut de les Jornades s'emmarca en l'àmbit de treballs a les diverses àrees (ciències socials, ciències experimentals, tecnologia, llengües, música, art, etc) sempre que pugueu aplicar la metodologia científica.

Cada curs es realitza una tria dels millors treballs de recerca elaborats pels nostres alumnes de segon de batxillerat. Aquests alumnes han de redactar un resum amb els objectius, la metodologia i les conclusions del seu treball i després fer la seva exposició pública en la sala d'actes del BCIN ( Centre de Negocis de Badalona ).

Un cop finalitzades les Jornades s'edita una publicació que recull tots els treballs presentats i que es lliura a tots els participants.

Si voleu veure alguns exemples de treballs presentats per alumnes de l'IES Badalona VII i d'altres centres de la ciutat, podeu fer-ho en el web del Centre de Recursos Pedagògics de Badalona:

3. Normes de pres