Els premis CIRIT tenen l'objectiu de fomentar la creativitat científica i l'esperit de recerca dels alumnes d'ensenyament secundari de Catalunya.

Què es premia? Què té en compte el jurat? Tal com diuen les bases, en general es valoren més els treballs d'aplicacions de tècniques de recerca a àmbits i objectius assolibles per alumnes d'aquests nivells, i sobre els quals puguin fer aportacions pròpies, que no pas l'intent d'abastar temes massa generals o complexos, sobre els quals únicament puguin fer reculls o recensions de teories o experimentacions ja realitzades.

En definitiva, es valora l'originalitat del tema, però sobretot el rigor de la metodologia emprada, el volum del treball realitzat, l'adequació al nivell educatiu que cursen els autors, el llenguatge emprat i la claredat i l'ordre en l'exposició.
Lliurament del premi CIRIT a l' alumne Miquel Rubio, de l'IES Badalona VII, pel seu treball sobre la mecànica quàntica

L'IES Badalona VII participa cada any en aquesta convocatòria i els treballs de recerca dels nostres alumnes han estat guardonats en diverses ocasions.

Més informació sobre els premis CIRIT

Ciè

mati