La Biografia:

1947 / 1994

MESTRE, AMIC, COMPANY

• 1947 Neix a Barcelona.

• 1968 Es titula a l'Escola Normal de Barcelona i comença exercint a l'Escola Tècnica Professional d'Hostafrancs de Barcelona com a professor de matemàtiques.

• 1970/71 Comença el seu mestratge a la formació de persones adultes, primer al Centre Social la Vinya, del barri de Nostra Senyora del Port de Barcelona i al Centre de Formació Bàsica de Can Tunis.

• 1972 Presenta ponències al II Congrés de la Formació de Barcelona amb el títol: "El laberinto de la educación permanente y su encrucijada con los controles institucionales".

• 1974 Es llicencia en Pedagogia per la Universitat de Barcelona.
Coescriu el llibre: "Una educación permanente para adultos" editat per Fondo de Cultura Popular. Ed. Marsiega 1975.

• 1980 Es trasllada a Nicaragua com a coordinador de la Missió Educativa que el Govern espanyol envia a participar en la Campanya Nacional de Alfabetización d'aquest país.
Participa en un taller per a la capacitació de brigadiers de l'exèrcit popular d'alfabetització i en el I Congrés Nacional d'Alfabetització organitzat per la "Cruzada Nacional de Alfabetización" d'aquest país.
A la tornada de Nicaragua és cedit per la Ponència d'Educació Permanent d'Adults de la inspecció Tècnica d'EGB a l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat, per coordinar la Campanya Municipal d'Alfabetització i les escoles de persones adultes de la ciutat. Després de la campanya es fa mestre de l'Escola d'Adults Santa Eulàlia de l'Hospitalet.

• 1981 És nomenat Coordinador de C.E.N.E.B.A.D. a la província de Barcelona. Aquest mateix any és adscrit al Servei Tècnic d'Inspecció de la Direcció General d'Ensenyament Primari amb dedicació a l'Educació Permanent d'Adults. Posteriorment és nomenat Cap de Servei de Centres, Professorat, i Alumnes de la Direcció General de Formació d'Adults del Departament de Benestar Social de la Generalitat de Catalunya.

• Paral·lelament a les responsabilitats dins l'administració educativa va fundar: Comitè Oscar Romer i La Casa de Nicaragua al nostre país.

• 1987 Amb motiu de l'aniversari de la Revolució Sandinista, hi torna a Nicaragua, en representació dels moviments de solidaritat.

• 1994 Mor prematurament.