RECURSOS TIC-MAV- LLENGUA CATALANA- CICLE MITJÀ I SUPERIOR-ACTIVITATS

GUIA ACTIVITATS

Activitat 1. Comuniquem (emoticones)

Activitat 2. Text i imatge fan missatge.Diferents formats d'un missatge. Veure plantilla missatges

Activitat 3. Paradoxes.

- Muntar una presentació amb Power Point amb aquestes petites animacions.Clica per veure més exemples de paradoxes, ironies, contradiccions, contrasentits, oximorons, antítesis...

Activitat 4. Premsa gràfica; diari 1, diari 2, diari 3

Activitat 5. Fem un cartell a l'escola

Activitat 6. Obres gràfiques. Mireu aquest Power Point:Fer textos

Activitat 7. Poesia visual

Activitat 8. Construim paraules

Activitat 9. La carta

Recursos per treballar LA NARRACIÓ: guió conte, narració paràgrafs, començar contes, acabar contes, graella d'autoavaluació, graella vocabulari, contar història.

Recursos per treballar LA DESCRIPCIÓ: adjectius, autorretrat, esquemaretrat, expressió sentiments, graella d'autoavaluació, manera de ser, retrat animal.

Recursos per treballar EL TEXT INSTRUCTIU: fitxa verge, autoavaluació.

Recursos per treballar LA BIBLIOTECA: fitxabibl1, fitxabibl2, fitxabibl3, fitxabibl4, fitxabibl5, la tapa1, la tapa2, opinió llibre, portada llibre,