Departament de Llengües Estrangeres

Meritxell Pons Tutora de 3r
Josep Ramon Llaó Professor de francès a 4rt

Informació del departament

Aquest curs hem estrenat una nova aula d’idiomes equipada amb nous ordinadors, projector, altaveus i cascs per als ordinadors. Estem dins del Projecte de Llengües Estrangeres ( PELE ) concedit pel Departament d’Educació. És per això, que hem demanat un auxiliar de conversa per al curs vinent per tal de reforçar l’ús d’una llengua estrangera com a eina de comunicació dins de l’aula.

També participem en el concurs interescolar anomenat “ The Fonix” que es duu a terme a tota Catalunya i que està organitzat per “ International House “ i “L’Esplai “. L’objectiu d’aquest concurs és fomentar l’anglès entre l’alumnat. A més a més, el nostre departament organitza un concurs per a tots els nivells del centre on han de lletrejar paraules en anglès. Per Sant Jordi, els nostres alumnes també podran participar en un concurs de narració en llengua anglesa.

Pel que fa a les sortides lúdiques, els alumnes de primer cicle van al teatre a veure una obra en anglès i els alumnes de segon cicle van al cinema a Sitges a veure una pel•lícula en versió original. Sense oblidar als alumnes de francès que també van al teatre a veure una obra en francès. A més a més, fem un intercanvi amb alumnes francesos.

Enllaços s'interès