Departament de Castellà

José Antonio Pérez Gutiérrez Cap de Departament
Llengua castellana i literatura a 2n de l'ESO
Rosana Gras Almirante Tutora de 3r C de l'ESO
Llengua castellana i literatura a 3r de l'ESO i optatives trimestrals a 2n de l'ESO
Mari Carmen García Sáez Tutora de 4t C de l'ESO
Llengua castellana i literatura a 4t de l'ESO i l'assignatura de Lectura a 2n de l'ESO

Pla anual 2009-2010

Els professors del Departament de Llengua castellana i literatura, sense oblidar el currículum oficial, ens hem proposats uns objectius per treballar amb tots els nostres alumnes i alumnes (des de 1r fins al 4t curs de l’ESO). A continuació especifiquem aquells aspectes que, en ésser claus a l’adquisició de les competències bàsiques, aquest Departament considera imprescindibles:

1. Fomentar l’hàbit de lectura
  2. Millorar la comprensió lectora
  3. Millorar l’expressió oral i escrita, tenint en compte l’ampliació de lèxic i la correcció ortogràfica
  4. Educar en valors personals, socials, culturals... a partir de les lectures i del comentari de textos, així como dels possibles debats que se’n poguessin originar

Adonant-nos de la diversitat de l’alumnat, creiem també convenient revisar i tornar a elaborar el material ja existent per alumnes i alumnes amb adaptació curricular.

Bloc del departament